Rabia-22 ben en son miad gebe polikliniğinde takipliydim. Zaten orada iki doktor oluyor ikiside çok çok iyi. Gerçi doktorların hepsi çok iyi ama doğuma başka doktor girmişti benim. O an nöbette kim varsa doğumhanede o giriyor sanırım yada talep etmek gerekiyor. Ama doğumumu yaptıran doktorda mükemmeldi. Miad gebeye 34 ten sonra randevu alabiliyosunuz. Gebe izlem polikliniği sekreterinden alınıyor sıra. O gün verilen saatte orda olup kayıt açtırıyorsunuz. Cansu hoca ve ilter hoca var orda hangisinin nöbetiyse o geliyor. Normal polikliniktede ben özgür aktaşa gitmiştim en son. Kendiside asistanlarıda süperler🙏🏻