İlk bebegimi bende sağlıksız oldugu içn kaybettm iki ay sonra tekrar hamile kaldım inanın aynı şeyleri yaşayacagm diye bende çok korktum muayenelere bile gitmek istemedim ama şuan iyiyiz çok şükür , içini ferah tut bol bol dua oku Rabbim hayırlısını versn , ilki öyle oldu diye yine öyle olacak değil