Sema42 Kızlar bu hafta bel ağrıları başladı akşam yatarken bişey yok sabah bi kalkıyorum belim nasıl ağrıyor anlatamam sizde de oluyor mu 🤦🏻♀️
Mlkysf Sema42 bende 22+6 yım azıcık bile ayakta kalamıyorum belim kopuyor sanki arkama yaslanmadan da oturamıyorum artık zorluklar başladı sanırım daha şimdiden böyleyim 1 ay sonra hiç kipirdayamicam heralde
2cocukluana Yarin 26 haftaya giriyoruz ama bel agrisi birkac haftadir fena benimde ayakla sabit bekledigimde uzun yurudugumde falan artik oturup kalkamiyorum agridan.
superstar_00 Sema42 Gün içerisinde ayakta fazla kaldığınızda bu da bel ağrısını çok tetikliyor bende genelde sağ veya sol tatafa uyuyorum bazi geceler uyanıyorum bir bakmışım sırt üstü uyuyorum bundan dolayı öyle yazdım.