Duyguynrky Sancı yokki dun nst te çıkan sanciyi bile hissetmedim bakalım bekliyoz ama yarin yapmam lazim dogumumu doktorumun tayini çıkmış sadece onda doğum yapmak istiyorum.doktorum da seni dogurtmadan gidesim yok dedi yarin kesin dogurmam lazim kizlaaar☺☺