Fatma_nur_42 Kızlar aranızda agucaston diye hap kullanan varmı doktor banada yazdı kullanıyorum akıntım var hamile kalan varmı
Adana0001 Fatma_nur_42 senin şikayetin neydi pko mu var bende bu ay tanı kondu onu yazdı kullanıyorum bakalım
Fatma_nur_42 Adana0001 yok cnm ben 6 ay önce düşük yaptım olmadı bidaha özele gitim o ilacı yazdı folik asit kolamen duplaston yazdı bide onları kullanıyorum şimdilik