Kizlar zaman yaklastikca dogum korkum basladi hamile kalmadan once hep sezaryan olucam derdim bu doneme kadarda ayni kararlilikta devam ettim fakat son zamanlarda iyilesme suresini dusunerek aklim normal doguma kaymaya basladi. Sezaryanda dikislerim ve ameliyat agrisindan ayaklanamayip bebegimle ilgilenememe dusuncesi beni uzuyo siz ne dusnuyosunuz? Dogum yapan arkadaslar tecrubelerini yazabilirmi??😌