Guler123_ Kızlar 37+5 olduk 16 günümüz kaldı çok uykum var ama sırt üstü uyumayı o kadar çok özledim ki sizde de oluyor mu çok uykum var ama sırt üstü dönemediğim için uykuya giremiyorum sizde durumlar nasıl
Busraaaaaa__ Guler123_ aynı gündeyiz seninle şuan uykular haram oldu sabah yedi sekiz gibi uyuyorum anca oda uykusuzluktan artık vücudum pes ediyor sanırım tek avantajım ilk gebeliğim sabah bi uyuyorum öğlen iki gibi falan kalkıyorum bi sağ salim doğursaydık😅🤷♀️
Ksks07 Guler123_ keşke 37 olsam bende rahat uyuyamıyorum, bebe debeleniyor, mide yanıyor derkennn uyku düzenim ellerimin arasından kaydı 😂 Yine buna da çok şükür ama daha 30+3 ………
suleesrky Ben de aynıyım. Duramayınca sırt üstü yatıyorum ama öyle de rahat edemiyorum. Nefes problemim de var. Uykular haram.🤦🏻♀️
Guler123_ suleesrky valla bende şimdi nefes problemi yaşamaya başladım küçük hanım da kalktı kendine içerde dönüyor napcam bilmiyorum
Eslem3543 Bende yastik koyup uyuyorum ama uyku duzenim bozuldu bu saat oldu hala ayaktayım 😢sabah kizimi okula götürüyorum bide napcam bilmiyorum🙄
Deniz2961 Eslem3543 ay cnm ya bnm de uykularm yok DGM.trgnx minnak kaç kilo bnm de bir kizm daha var ama.daha 4 yaşında
Guler123_ Elesravi bide bebek yatakla senin ağırlığın arasında sıkışıyor kan akışını yavaşlatıyor bebeğe zarari var
Ksks07 Elesravi özellikle 3.trimesterda önerilmiyor. Banu Çiftçi’nin Youtube videosu vardı nasıl yatılmalı hamilelikte hakkında ona bi bakabilirsiniz çok iyi anlatıyor
Guler123_ Busraaaaaa__ şimdi ben de uyandım valla midemde bı ekşime var hamileliğimin ilk başlarından bugüne kadar hiçbir şey yok sadece şu 1 haftadır 1 saat ayakta kaldım mi iş yaptım mi bitiyorum yattığım yerden donemiyorum kalkamıyorum şuan boğazlarım yanıyor dünden beri saat başı tuvalete gidiyorum bu son 1 haftadır çok zor geçiyor yaaa benim için Allah yardımcımıZ olsun inşallah