Avcihavva Nasıl gidiyo kaç kilo aldınız bebişlerin kilolari nasıl ben en son 25.ci haftada gittim 940 gramdi çok merak ediyorum yarın kontrol var bakalım büyüdükmü 😊😙 ağırlaştınız mı artık ben zorlamaya başladım ve 11 kilo almış bulunmaktayım aynı zamanda tiroit hastasıyım hızlı kilo almama sebep birazda bu sizlerin nasıl gidiyo bakalım 🤗🤗
sudamlasi Avcihavva dün kontrolümüz vardı 1150 gr 36 cm kızım💕 kiloyu hiç sorma😂8 kilo aldım🙈nasıl aldığımı hiç bilmiyorum (27+6 yım bugün)
Nuuurrr Avcihavva bugun 28. Haftam bebeğim 1050 gr miş ama dr 27 haftalık ölçülerde dedi yemene vs dikkat et dedi tavsiyeniz varmıdır😖
Avcihavva sudamlasi senin kilo yine iyi benim öyle çok aşırı bi iştah olmamasına rağmen hızlı gidiyor yinede sağlık olsun ya napalm gider elbet o kilolar maşallah kuzucukda güzel kilo almış 😊😊
sudamlasi Avcihavva 😊evet canım inşallah doğumdan sonra gider bu kilolar o yüzden dert etmiyorum şeker rahatsızlığın yok dimi o da kiloyu tetikliyomuş
Avcihavva sudamlasi yok canım şekerim falan iyi çıktı çok şükür benimde 25.ci haftada 26 hafta uyumluydu önden gidiyoruz biraz
Avcihavva Nuuurrr canım 1 hafta önden yada geriden olması çok bi sorun değil aslında takma bu kadar son haftalara yakın toparliyo onlar üzülme
Ntlz Benkm bebegimde gecen hafta kontrole gittigimde 1100 gr dedi doktr haftasiyla uyumlu gidiyo ama sen cok kilo almissin dedi diyet verdi uygulamiyorum 😀
Ezo55 26+6da ıkızlerımın bırı 1040 bırı 900 du sımdı 28+3 olduk gayet ıyı benımkıler o zamn demı arkadaslar
Avcihavva Dün kontrolüm vardı kızlar maşallah benim.tosun da büyümüş 1280 gram 37 cm olmuş bi sıkıntımız da yok çok şükür duruş pozisyonu ters sadece bakalım doğuma kadar döner heralde 😇😊😙