Patito__ Kızlar testi az önce yaptım üzerinde 5-20 dkk yazıyor 10-15. Dkkda çizgi belirdi gbi ama kuruma çizgisi mi yoksa hamilelkle alakalimi bilemedm bakarsanız sevinirim git gide de çizgi koyulaştı sanki yorumlarınızı rica ediyorum. Adete 6 gün var pcoluyum ama en erken adet tarihinden yola çıktım https://www.hizliresim.com/5772khy https://www.hizliresim.com/a07z1ba https://www.hizliresim.com/8y2wlwt https://www.hizliresim.com/mvh4b5c
Elifnrcn Patito__ Kuruma çizgisi olup olmadığını anlamak için idrar girişi yerine 2 3 damla su damlatın çizgi kaybolursa kuruma çizgisidir herşey gönlünüzce olsun :)
Asil_hatun Patito__ tamda böyle bir çizgi ile öğrendim hamileligimi kuruma çizgisi kesinlikle değil canm hamilesin tebrik ederim 😇
Nuraslanklc Patito__ ilk gebeliğimi adet günüm de böyle bir çizgiyle öğrenmiştim ama hemen belirmişti çok silikti en iyisi en azından adet gününüzü bekleyip test yapabilirsiniz
Patito__ Elifnrcn teşekkür ederim olmassa iki gün sonra tekrrlayacagim testi bozmak istemem inşallah hamilelikse saklayacağım 😍😍
Patito__ Elifnrcn CNm testi yapalı 3 saat civarı olmuştu sonrasinda daha koyulaştı yani şimdi suda yaptm aynı duruyo 1 dkk flan oldu bakalm bekliorm sonra degisirmi tkipteyim
Patito__ https://www.hizliresim.com/nazdcjj Su damlattiktan sonrakı hali testi yapalı 3 saat oldu şuanda
Patito__ Asil_hatun Ahhhh ağzın bal badem yesin 7 yıldır bekliyorum inşallah Allah’ım aminnn dua edin lütfen inşaallah hamileliktir ❤️❤️🙏🙏🙏
Patito__ Nuraslanklc bnm DHA adete var belki ondn geç çıktı diyorum iki gün sonra tekrrlayacagim varsa zatn koyulasr çok teşekkür ederim 🙏🙏
Patito__ Vera09 bnm testim 5-20 dkk arası sonuç verir diyor o bnm kafamı karıştırdı belki ondn geç çıktı diorm ve daha adetme de vr 6 gün inşallah ondandır yni tşk ederm