Kızlarr sol kasığım şiş böyle adet günümden önce elle belli oluyodu şimdi aynada bakınca bariz gölgesi falan belli oluyo yani şişlik. 23ünde adet olmam lazımdı. İnşallah olmam da 🙈 böyle sol kasığında şişlik olup da hamile olduğunu öğrenen var mı veyahut bu şişlik neyden dolayı oldu yaşayıp deneyimleyeniniz var mı? Ağrı sızı yapmıyo dokununca o şişlik. Sadece adet olcakmışım gibi ağrım var o kadar. Adetten 2 gün önce test yaptım negatifti. 10 11inde pik gördüm 12sinde çatladı yumurtam. Bugün de adet olmazsam ertesi gün test yapmayı düşünüyorum çokça dua istiyorum sizlerden 🌸uzun oldu biraz kusura bakmayın🙈