40 haftalık oldum ve ben şuan aşırı korkuyorum kafama güzel şeyleri sokamıyorum hep kötü olucağını ve doğumhanenin korkutuculuğunu hatırlatıyorum resmen. Napıcam nasıl düşünücem bu psikolojiden nasıl çıkabilirim. Evet biliyorum sonunda kızıma kavulucam ama o ana kadar beni bu rahatlatmayacak sanırım. Lütfen yardım edin sırf bu korkumdan sezeryana kayıcam ki ondan da korkuyorum şuan😬🤦♀️