Gizem--16 Kizlar 2 3 gündür karnımın alt tarafı ağrıyor mi desem acıyor mu desem bilemedim normal mi sizce yaşayan var mı bu durumu
Guler123_ Gizem--16 bu aralar bende aynısını yaşıyorum hatta zorlanıyorum artık normal galiba son haftalar yaa
Gizem--16 Guler123_ normaldir ozaman yürümekte bile zorlanıyorum bazen birde mesaneye çok baskısı var