Kızlar 23.haftadan beri şiddetli şekilde göğüs kafesi kemiğimde ağrı var sağ tarafta. Doktorum sadece dik oturmalısın dedi. Ama dayanılacak bir ağrı değil. O kadar ağrım oluyor ki bıçaklanıyor gibi hissediyorum. Uyuyamıyorum ağlıyorum acıdan. Bunu yaşayan var mı? Bi çözümünü bilen varsa yazsın lütfen :((