Kızlar doğum yapalı 2 yıl oluyor. Yaklaşık 1 yıldır diyetteyim 86 kiloyla diyete başladım şuan 78-79 arası gidip geliyorum. 1yilda 7-8 kilo vermek hiç normal değil zaten alıp veriyordum sürekli. Bu zayıflama sürecinde yağ yakan kürler, tokluk hissi veren çaylar,sporlar neler neler herşeyi denedim ama çayları içmeyi bıraktığım an tekrar kilo alıyorum ve yağdan kilo kaybım olmuyordu tabi. Gittikçe artık ruh hastası olmaya başlamıştım hergün tartiliyorum kendimi aç bırakıyorum bir süre sonra patlayan kadar yiyorum. Artık dayanamadigimi istediğim sonuca ulaşamadığımi gördüm. Günlerce düşündüm ve dedim ki artık diyetisyene gitme zamanı geldi bu zamana kadar boş yere vakit öldürdüm sağlığımı bozdum dedim. Onlarca diyetisyen aradım fiyat aldım görüştüm bu arada hep zayıflama çaylarına para verdiğim için de uygun fiyatlı diyetisyen aradım. Bı arkadaşımın tavsiyesiyle diyetisyenle görüşüp anlaştım kafama yattı. Ben zannediyorum ki diyetisyen beni aç bırakacak çok sıkı bir liste ayarlayıp kurallara da uymayacagim. Gideceğim diyetisyen bana dedi ki; sana diyet listesi vericem ama bu liste senin karnını doyuracak bazen tok olduğun halde ara öğünlerini bile yapacaksın hiç korkma önemli olan tartıda ki sayı değil verdiğin kiloların yağdan olması dedi. Allah izin verirse Haziran’da baslayacagim. Vermem gereken 20-25 kilo var yavaş yavaş sağlıklı bir şekilde vermek istiyorum. Aranızda diyetisyenle birlikte zayıflama hikayesi, tavsiyeleri, yapmamam gerekenler varsa yazın okumak istiyorum belki bana da motive olur. Uzun oldu hakkınızı helal edin ❤️