Pyrz_07 Asel477 aynı haftadayız bi kaç gün önce bigünlük öyle bi ağrı oldu ama gaz sancısıymış dün doktoruma doğum sancısını nasıl anlayacağımı sordum belden kasıklara doğru belirli aralıklarla şiddetli ağrı girerse doğum sancısı dedi şüpheniz varsa doktorunuza görünün
superstar_00 Asel477 Benimde oluyordu doktoruma sordum 32.haftaya kadar yalancı kasılmalar olur dedi.
aden_ 28+5 im yaklaşık son 3 4 gündür ölüyorum ağrıdan özellikle dün ve bugün nefes aldırmayacak kadar çok karın ağrısı yaşıyorum krampları hiç saymıyorum bile artık benimle bütünleştiler ama karnımın ağrısı ve sancısı mahvediyor beni bu zamana kadar çok şükür hiç şikayetim olmadı ama bundan sonrası için öyle olmayacak gibi görünüyor bıçak saplanıyo gibi oluyo ağrılarım
Asel477 aden_ hocam doktora danışınız mi normal miymis bu durum ,ilk gebeligim, bu durum sanciysa da bilmiyorum, sadece yoğun bir agri yaşıyorum
aden_ Asel477 henüz danışmadım ama yarında böyle devam ederse mutlaka arayıp söyleyeceğim ya da acile gideceğim çünkü dayanılmayacak kadar çok oluyo sancı bi anda geldiğinde ve hemen geçmiyo yoruluyorum artık o sancıyı çekerken kollarımı kaldıramıyorum geçtiğinde
Asel477 aden_ anladım hocam sonucu buraya yazar misiniz ,benim randevum haftaya olduğu için tedirgin oluyorum
aden_ Asel477 merhaba bugün doktoruma sordum bi ilaç önerdi onu kullanmaya başlayacağım geçmezse de yapılabilecek başka bişey yok maalesef dedi demekki olur böyle normal yalancı sancılar başlıyo zaten