cileklicookie doktorlar gercekten cok iyi hastane temizligide guzel ama sanci anında refakatçi kabul ediyolarmi tek başına mi bekliyosun bende cok merak ediyorum gecen haftalarda dogum hane bolumune gittigimde dogum yapan bi kac anneyle konustuk cok memnun kaldiklarini soylediler ama o an unuttum merak ettiklerimi sormayi 😊