Belguzar123 tüm cevaplayanlara Cok tesekkur ederim. Allah hepinizden razi olsun bebeyi olanlara rabim uzun omurler hayirli evlatlar nasip etsin olmayanlarada en kisa zamanda rabim kucaginizi doldursin. Kisa bi açıklama yapmak istedim bukadar hanim kardeşim tarafindan oylanacağını kesinlikle düşünmedim. Hayali bir çizği görmüştüm sizinle paylaşmak istedim fikir almak istedim. Rabim hic kimseye cizgi olmadiğı halde ciZgi gosterecek kadar evlat hasretinle sinamasin,ayni zamanda cok umutlu bi okadar umutsuz ve caresiz hisediyorum kendimi yalniz olmadiğimi biliyorum benimle ayni durumu yaşayan hanim kardeşlerime sabir diliyorum ve en kisa zamanda anne olmayi.bazen icimde sebpsiz bi mutluluk sonra yerini kaplayan bi hüzünle karşlaşiyorum biri birimizden duvalarimizi eksik etmeyelim yorumlariniz icin cok teşekkür ederim allah razi olsun rabim gönlünüzden geceni sizi nasip etsin 😔❤️