Mela Kızlar başından beri ozele gidiyorum devlette hep saçma şeyler yaşadım acil olmadıkça gitmedim... yine acilbir lekelenme kanama ile kostum gittim Rahimde açıklık var 4mm dedi aslında 14+4 ama 15 haftalık falan görünüyor. .. O kadar para veriorum özel dr um farketmedi soyleyince de yat dinlen dedi olumsuz konuştu aklım karisikkkkkk
Annesininkuzusu0911 Mela canım bende de açıklık wardı iğne werdi haftada bir kere oldum 3 hafta boyunca 4. Haftada doktora gittim düzeldi. Ayakta durmamaya çalışcaksın ne kadar uzun süre ayakta durursan açılman o kadar artar.
Betus93 Mela rahim agzi acikligi 4 mm aslinda tehlikeli degil ki. Benjmki 1,8 suan ve yatiyorum bir fiil
Mela Annesininkuzusu0911 hiç kalkmadan yatıyorum sende kaç mm açıklık vardı ve kaçıncı haftndi inşallah benimde kapanirrr progestan kullaniyorum sadecw
Annesininkuzusu0911 Canım benim 20. Haftamdı doktor ben üzülürüm diye bana söylemedi eşime söyledi rahim ağzı açık dikkat etsin diye doktor iğne werince şüphelendim eşimi sıkıştırdım söyledi. Benimki progestan değildi daha farklıydı erken doğum tehlikesi için ayrı oluyor iğne. Ama dediğim gibi dikkatli olursan düzeliyor.