Tazeannee000 Kızlar 12 günlük bebegim var asla kıyafetini altını değiştirmemize musade etmiyor çığlığı basıyor pijamasini ndirir indirmez altını acar açmaz kıyametler koparıyor var mi bu durumu yasayan duyan lütfen bana yardımcı olun 😓😣
Deletedmom623737 Tazeannee000 gazı olabilir gazı onu huzursuz ediyordur rahatsız ediyordur kızarıyorsa yüzü bacaklarını da karnına dogru çekiyorsa gazı vardır
mervesglm Tazeannee000 bizimkide öyleydi. 1 ayı dolmadan geçti bizde. hatta altını alınca gülücük saçmaya başladı artık. Muhtemelen geçici bi süreç.
2bebe1gebe Tazeannee000 2 kez doğum yaptım ama böyle bişey başıma gelmedi şahsen şimdi bi düşününce 12 günlük bir bebek rahatsız olur mu bilinçli yaparmı bilemedim benimkülerde mırıldanıyordu öyke çığlık çığlığa bi ağlama olmuyordu o anlık uykusu bölündüğünden keyfini bozduğumdan homurdanıyordu yani😂nasıl anlatırım bilemedim de ama çok fazla ağlıyorsa eğer bir yeri acıyor olabilir mi diye düşündüm şuan aklıma bu geldi bitek
kahvesever__ Tazeannee000 çok ağlıyorsa bir yeri acıyor olabilir yada gazı olabilir masaj yapın rahatlar o zaman benim oğlumda çok ağlıyor doktor kolik bebek dedi
Tazeannee000 mervesglm umarım öyledir, o kadar korkuttu ki gözümüzü babası kucağında havada tutup öyle değiştiriyoruz kıyafetini. Çocuk doktoruna iki defa gittik bisey demedi
Tazeannee000 kahvesever__ gazı zaten oluyor ama bazen uyanık sakin ken hemen değişeyim diyorum yine aynı yine basıyor çığlığı ilk defa gordum böyle bisey
Tazeannee000 kahvesever__ doktora gittiğimizde henüz 5 günlüktü önemsemeyip geçer diye sormamıştım ama görür cem bir
Leonali Tazeannee000 canım benimki de öyleydi. 21 günlük şuan artık altını açınca ağlamıyor. Sanırım bi süreç Buda geçici. Takip et yine de ♥️
Ersibneh Tazeannee000 gazı var canım bir de ağladığında kızarıyorsa çok muhtemelen kolik bebek damla falan ver sıcak tıt ayaklarını karnını