koalamiyim Birgebeee 37′den itibaren alınıyor ama en güzeli 38 ve sonrası bence. Organ ve sistemleri 38′de tam gelişmiş oluyor
Pyrz_07 Birgebeee planlı sezeryan olucam dün sordum 39. Haftamda alıcağını söyledi 9 haftam kaldı her doktor başka bi haftada alıyor birde bebeğin sağlığına bağlı tabi
Mucizemiizz Birgebeee Benim doktorumda 37 de bakarız herşey normalse suyu iyiyse hemen almam biraz daha bekleriz dedi bizde 33 e giricez kismetse
Naazli Papatya7654 3100 gramdı dün kızımın kilosu. Neye göre karar veriyor bilmiyorum. Bebeğin gelişimi ve kilosu iyi perşembe alalım dedi. Oda 38+2 ye denk geliyor.
Tugbannebebek 38+1 de 06 hazirana gün aldık. Şuan 36+2 deyim. Yarın kontrolüm var. Geçen hafta 3150 gr dı kızım 🙏🏼🧿🌸 bakalım yarın ne diycek ama acayip şiştim ve çok zorlanıyorum. Son 12 gün nasipse. Allahım sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin