Evet kızlar bende sonunda doğurdum sürekli başkalarının doğum hikayelerini okur dururdum bir gün kendi hikayemi yazıcak günü iple çekiyordum sonunda bana da kısmet oldu lafı uzatmadan doğumumu anlatmak istiyorum kısaca
39+4 günlük iken gece acilden hastaneye gittik çünkü iki gün boyunca başım dönüyor bayılcak gibi oluyordum gebelik şeker takibi yaptığım için nolur nolmaz gidelim dedik eşimle zaten gitmeseydik pazartesiye yatışım verilmişti her neyse gittik gece acilden doktorlar kontrol falan yaptılar yatışım verilmişti yarın şunu sancı ile doğumunu başlatıcağız dediler kabul ettik gebelik şekerinden dolayı her neyse sabah oldu cuma günü bana önce kahvaltı yapmamu söylediler kahvaltıdan sonra lavman yapıldı 9 gibi saat 10′30 gibi suni sancı verildi bir iki saat sonra benim sancılarım nstde güzel bir sekilde ilerliyordu ki zaten haftalar öncesinden 2 cm açıklığm vardı ikinci doğumum olduğu için beklemiştik her neyse bir kaç saat geçti kontrol ettiler 12 de 3 cm oldu saat 2 gibi 4 cm oldu doktorlar böyle devam ederse akşama kalmaz doğurursun dediiler saatler geçiyor benim sancılarım hafif hafif hissetmeye başladım fakat 4 cmden sonra açılmam olmadı saatler boyu doktorlar kontrol ettiler falan neyse suni sancı devam ediyor bu arada akşam 7 gibi benim kendi sancılarım artmaya başladı suni sancıyı kestiler artık kendi sancılarm başlamıştı iki dakika da bir 30,40 saniye sürüyordu fakat nst de gözükmüyordu açıklık hâlâ aynıydı saat 12 gibi artık tahammül edemiyordum sancılara doktorlar açıklığıma bakıyorlar aynı biraz ağrılarım dinsin diye serum taktılar saat gece 2 sancılarm beş dakikada bir gelmeye başladı bu da benim için iyiydi 4 dakika boyunca uyuyor beşinci dakika da dayanamıyordum sancıya daha sonra saat 4 de doktor biraz yürüyüş yapmamı istedi yürüyüş yapamayacak kadar canım acıyordu her neyse çatala çık dediler çıktım suyumu patlattılar biraz kontrol altında kaldım orda çünkü bebeğimin kalp atışları düşüp çıkıyordu bir saat sonra düzelmeye başladı ben saat 6 gibi çataldan indim odaya geçtim o ara tuvalete çıktım nişanım düştü tabi bu arada benim sancılarm tekrardan 2 dakika da bir giriyordu yatağıma geçtim tuvaletim geliyo bakın dedim(doktor büyük tuvaletin geliyormuş gibi hissederseb şöyle demişti ) gelip baktılar çok güzel 7 cm olmuş dedi nst bağlayın dediler saat 6,45 gibi tekrar aynı his oldu çağırdım dedim kesin doğururum doktorlar geldi kontrol etti çok güzel yürüyerek çatala geç dedi geçtim tam açıklık ıkin dediler baya bir ıkindim en sonunda oğluşumu kucağıms aldım biraz zorlandım kilosundan dolayı fazla ıkindigim için üç dikişim oldu yoksa oda olmicaktı cumartesi doğum yaprjm saat 7′10 gece şimdi meleğim uyuyor yanımda soru sormak isterseniz cevaplarım sakın bebek kilolu diye sezeryan derlerse kabul etmeyin çatınız müsait se doğurabilirsunuz darısı tüm doğurmayı bekleyen annelerimizin başına inşallah 🙏🏻🤲🏻🥰❤️🥰❤️❤️