Kızlar 37+5 haftalığız 1 haftadır göbeğim elim kolum kaşınıyor dün geceden beri de gaz sancım var gece post açmıştım hatta gece gaz sancısına kalktım şimdi soda içiyorum şimdi de sanırsın evde kaçak var ayıptır söylemesi evde devamlı gaz çıkarıyorum evde tek kalıyorum ondan sıkıntı yok demem o ki bu haftalarda normal mi