Arzuburak Kızlar iki üç gündür vajinamda bir ağrı var afedersiniz sizinde böyle mi kontrolüm bu hafta batma ve ağrı var
Buseyllzr Arzuburak bizde 36+4 üz. 1 hafta 10 gündür batma bende de oluyor cikacak gibi hissediyorum 🤦
dml33 Arzuburak bas aşağı olunca oluyo o ağrılar bnmde geçen hafta başladı dökünce başladı 36+4 oldm bugün kontrol vardı sordm normal dedi doğuma hazırlık yapioms sezeryan olcm zaten donmeseydi keşke dedim icimdn😄
Arzuburak Buseyllzr ah hayırlısı ile sağ Salim alırız inşallah demek ki yalnız değilmişim bakalım bu hafta doktorumuz ne diyecek 🌸🙏🏻
Buseyllzr Arzuburak rahmimde oyle bir baskı oluyor ki bazen yürürken iğne batıyor gibi oluyo ahh diye bağırıyorum 🤦😂
Dogaaaa Arzuburak merhaba görüşebildiniz mi doktorunuzla bende de aynı şekilde yarın normalde kontrolüm endişe ettim 🤦🏻♀️
Arzuburak Dogaaaa canım hafif bir iki sancım çıktı bebek baş aşağı ondan dedi sezaryen olucam ben zaten bu hafta inşallah 🙏🏻
aysun_4816 Ben 30 haftalığım bu pzt gittim doktora bu şikayetlerden bebeğin kafası aşağıya doğru olduğu için bu ağrı oluyor dedi. Bol bol uzan dedi zaten oturamiyorim yürümekte çok zor geliyor.
Zehra65_ dml33 benim makat gelişi ama aynı şeyleri yaşıyorum baş aşağı olunca mı oluyor sadece benim bebeğim dönmüş olabilir mi yani
Vildan1996 Arzuburak benimle aynı bende olmak istiyorum ama almanyadayım burda çok bekletiyorlar hiç memnun degilim açıkçası 🙁
dml33 Zehra65_ bnmde makatti hiç ağrı yasamiodm geçen hafta başladı doktor donms dedi baskı yapio itio kendini oda ağrı yapio
Arzuburak Vildan1996 aaaa benim ikinci gebeliğim canım ilk sezaryen olunca burda riske atmıyorlar ondan
Zehra65_ dml33 şuan aşırı ağrı ve baskı var inşallah dönmüştür yoksa sezeryan olmak zorunda kalacağım bu hafta kontrolüm var
Vildan1996 Arzuburak benimde 3 cusu iki normal olunca 3 sezeryan istemiyorlar Rabbim saglıkla kucagına almayı nasip etsin