İyi geceler kızlar ztn doktora gidicem yinde sormak istiyorum burdaki annelere ben sırt üstü uzanınca kalkamıyorum biraz yürüyünce kuyruk sokumum ağrıyo. Biraz uğraştırıcı temizlik yapınca yürüyemez oluyorum ,ayakta durunca bile ağrıyo sizce bu bel fıtığımı ?hamileliktenmi?🙂