Elisa_Esra04 Arkadaşlar enfeksiyon için fitil kullanan varmı, ben kullanıyorum sabah kalktığımda af edersiniz su gbi bir akıntı gördüm bugün acaba bebeğin suyumu dedim ama bebek maşallah çok hareketli yani bilemedim kullanıp böyle olan varmı
Umutunannesi123 Elisa_Esra04 ilac icerde ediyor canim onuda biz su gibi hissediyoruz 3 hafta once bende kullanirim hayatimda ilk kullanisimdi alisana kadar gece bile uyuyamiyodum enfeksiyon atildikca vucuttan o ıslaklık olur cok pimpirikliyim diyosan eczaneden pedleri var onu alip kullanabilirsin
Oelrlrkmemdmd Elisa_Esra04 bende suyum geldi sanıp acile gittim alttan baktılar test yaptılar su değilmiş enfeksiyondan kaynaklıymış
Elisa_Esra04 Umutunannesi123 işte ben Pet kullanınca yara oluyorum özel günde bile kullanana kadar neler çekiyorum o bittikten sonra sürekli yara oluyor vucudum aşırı hassas bir tenim var
Umutunannesi123 Elisa_Esra04 oyle degil gelen sivinin rengine gore bebegin suyu mu yoksa enfeksiyonun disari atildigini mi gosteren bi kagit gibi bisey turnosol du galiba adi
Elisa_Esra04 Gllklncc peki bu fitil hapa göre dahamı etkili çünki ben hap ve tozda kullandım geçemedi
Gllklncc Elisa_Esra04 benimde geçmeyen enfeksiyon um var üç kutu fitil kullandım farklı aralıklarla bi kutu da antibiyotik kullandım. Fitil daha etkiliydi sanki. En son antibiyotik kullandım hala var akıntım fitilden sonra en azından bir ay kadar olmuyodu
Gllklncc Elisa_Esra04 oluyo yine baya kalanlar dışarı atılıyo fitil bittikten sonra da bi kaç gün devam edip kesiliyodu benim
Melokrks Elisa_Esra04 Hiç korkma aynısı basıma geldi enfeksiyon için fitil kullandım su gibi akıntı geldi korktum acile gittim alttan sürüntü alıp test yaptılar akıntıymış su değilmiş