Sedamasall manueller hiç güzel değil elektiriklide kullanmadım ama manuelde şu elle basması olanlar varya bi işe yaramıyor kullanamadım adam akıllı süt çekmiyordu onun yerine eski tip vakumlular var ucu top gibi sıkıp göğüsünüze koyuyorsunuz o daha güzel çekiyor vakumu daha iyi diğerlerine göre