GizemDoan Arkadaşlar tansiyonu yüksek çıkan var mı ? Benim yeni çıktı çok stresliyim Doğuma 34 günüm var ☹
06Fatma8906 GizemDoan merhaba ben almanyada ankaraya gelicem insallah 10 haftalik hamileyim doktorum aylik kontrolümü ankarada olmami söyledi bide türkcesi tam olarak ne bilmiyorum ama ense kalinligi testinide orda yap dedi hangi hastaneyi tavsiye edersiniz
GizemDoan Naznaz doktor tansiyon ilacı verdi 1 haftadır kullanıyorum düşük çıkıyo 2 gündür bilerek kullanmadım nasıl cıkcak diye bugün ölçtüm sağlık ocağında 13/9 çıktı yüksek dedi