Kizlar meraba yine ben 🙏 reglime 3 gün kaldı bugün kahverengi lekelenmem oldu sabah uyandım 3 damla iç camasirama bulasmisti şuan ise sadece peceteye silince geliyo test yaptım negatif sizce rabbim gönlüme göre vermismidir 🙏🙏 SIZDEDE bu durum oldumu regliye 3 gün kala kahverengi leke cevaplarsanız sevinirim 🙄🙏