Kızlar 33+4′teyim. Bu akşam çok fazla ağrım oldu kasıklarıma vurdu ve aşağıya baskı vardı. Acile gittim nst çektiler ilk 10 dk herşey gayet iyiydi sonra bebeğin kımıldamasıyla bi anda kalp atışları düştü ve sancım 40′lara çıktı. Alttan muayene ettiler açıklık gibi değilde yumuşama var dediler ve yatış verdiler. Aynı durumu yaşayanlar sizde ne gibi şeyler oldu. Ilk gebeliğim çok korkuyorum o yüzden haftam da erken doğum yapma ihtimali var mı? Endişeleniyorum baya😟