Elifin__annesi Anne adayları bu o kadar merak ettiğim bir durum ki. Bebek cinsiyetiyle ilgili bu takvimi duyan, deneyen, olasılık olarak gören ya da görmeyen varsa yazın konuşalım, hem de oylayalım🖐️fikirlerinizi merak ediyor ve önemsiyorum, kocaman sevgiler💚
egeninincisii Elifin__annesi Arkadaşımın iki halası ve arkadaşları Çin takvimine göre yaptı ve tuttu. Benim 3.5 yaşında kardeşim var onun da doğru çıktı. Aynı zamanda oğlumun da tuttu. Şahsen ben inanıyorum.
Sibelalagoz0 Elifin__annesi bende doğru ve yanlış çıkanlarda yasini bilmediklerinden dolayı anne yaşı çok önemli bu çin takviminde ben inanıyorum doğru bu çin takvimi
Elifin__annesi TeoMom Rabbim gönlündekini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin güzel haberini bekliyorum💚
2bebe1gebe Elifin__annesi ilk gebeliğimde kız çıktı ama oğlum oldu 2.gebelikte erkek çıktı ama kızım oldu Şuan 3.gebelik erkek çıktı ve cinsiyeti erkek
btlbsr 2bebe1gebe ilk gebeliğim kız gösteriyordu ama oğlum olucak. Ben inanmıyorum. Kız olsa da inanmazdım. Çünkü ihtimal %50 tamamen sallamasyon gibi geliyor. Ya kız ya erkek yarı yarıya tutacak zaten başka ihtimal yok 🤷♀️
lemonsmother Elifin__annesi Çin takviminde miladi yaşımıza değil Çin yılına uyan yaşa bakmanız gerekiyormuş. Benimde tuttu. 🫠
2bebe1gebe btlbsr ve şuan merakımdan tekrar bakmak istedim oğlumda erkek kızımda erkek şuanki gebeliğimdede kız çıktı😂😂😂
Elifin__annesi btlbsr tabii ki öyle ama gönlünde bir şey varsa bir umut işte totem gibi, sağlıkla gelsinlerde😊
Yasemibrahim Zaten yüzde 50 ihtimal ya kız ya erkek başka sansı yok ya tutarsa işte😅ben pek inanmıyorum acıkcası kızımda tuttu bunda erkek dedi ama 2 inci kızım olcak 🙏
Elifin__annesi ezgi_ulutag saygı duyuyorum bir umut işte gönlünde bir şey varsa ama en önemlisi sağlıkla gelmeleri🍀
girl_boy_annesi Elifin__annesi kızım da doğru çıktı 2. Gebeliğim yine kız gösteriyor ama bilmiyorum göreceğiz doğrumu yoksa tesadüf mü