Bnm bi akşam tansiyon çıktı liv e gidemedim korktum angoradayım hızlı olsun die sehir hastanesine gittim tam gıcıklar , damar yolu açamadılar delinmedik yerim kalmadı , dr um oranın eski uzmanıymış o arayınca pervane oldular etrafımda sonuçlarım 10 dk da çıktı hemen uzmanlar geldi .. meger asistanmış odadakiler..hele 20 yaşında hemşirenin gelip iğneleyici ses tonuyla yat canım dur canım demesi yokmu …!! Çocugunu azarlamak istersinde insanlar varken ya sabırla “canım” dersin ya aynen öleler ..