SevimlimX Hanımlar bir yerde okudum coraspin 32. Haftada kesilmeliymis aksi takdirde bebekte kalp sorunu yaratirmis doktorunuz size ne zaman aspirini kestirdi
Asli312 SevimlimX ben kullanıyorum coraspin, 30uncu haftada bırakacağız sonrası riskli dedi. Tüp bebek benim o yüzden içiyorum
Vera09 SevimlimX ben şuan 18.haftadayım 4.haftadan beri coraspin kullanıyorum korona atlattığım için. 32de coraspini kesip iğneye geçeceğiz dedi doktorum
SevimlimX CansuDRY iğne kullaniyormusunuz ben 4 binlik oksapar kullanıyorum korkuyorum açıkçası aspirini bırak derse şuan kaçıncı haftadasiniz
SevimlimX Asli312 ben 31. Haftadayim bende genetik pihtilasma var doktor randevum haftaya acaba banada biraktirirmi merak ettim ben ignede kullaniyorum çoğu aspirini bırakıp iğneye devam ediyormuş hayırlısı
buket-12 Ben hem coraspin hemde enox 4000 kullanıyordum. Coraspin bende ciddi şekilde kanama yapınca doktor bıraktırdı. Şu an sadece enox kullanıyorum
SevimlimX eliz3 üç düşüğüm var 6. Haftalarda 35 yaşındayım yaşayan çocugum yok 15 sene sonra ilk defa ilerledi gebeliğim kan pıhtılaşma bozukluğu var mthfr homozigot