Nurrr3517 handemie 16 +3 ama çok hareket edince bel ağrım aşırı derecede bazen de göbeğimde abartıyormuyum bilmiyorum 🤷🏼♀️
Gamzee66 handemie 17+4 çalıştığım için gündüz hiç ağrım sıkıntım olmuyor hissetmiyorum ama eve gelip yemek yeyip koltuğa uzandıkkan sonra bacak, kasık, bel ağrımı dibine kadar yaşıyorum. Doktorum magnezyum vermişti ama daha kullanmaya başlamadım.
Mferideb Nurrr3517 15+3 bende kendime abartıyorum heralde diyorum ama ayakta kalınca bende de bel ağrısı çok oluyo
handemie Mferideb ben ayakta kalınca başım dönüyordu bayılcak gibi oluyordum ve uzun süre ayakta kalamıyordum
Nurrr3517 handemie benim bazen anlamsız bir göbek ağrısı mı diyim sertleşme mi diyim ama rahatsızlık veriyor
handemie Mferideb olabiliyor halada tam geçmiş deil 17+2 yim yine eskiye nazaren durabiliyorum ayakta ama uykum fazlasıyla geliyor özelikle akşam 6 7 arası esnemekten artık ağzım yirtiliyor 🤣😌
handemie Nurrr3517 oluyor inanırım valla bn bu hafta sürekli gazım olduğu için karnım şişti ve çok ağrıyordu korkuyordum ama gazdanmış meğer gazınız varmı bu haftalarda hiç arkadaşlar
siriniko2511 Benimde 17. Haftadan beri özellikle akşamları kasık ağrım var. Şu an 18. Haftanın içindeyim aynı şiddetle devam ediyor. Doktora sordum regl ağrısından şiddetli değilse korkma dedi. Özellikle geceleri sağa sola dönerken daha çok acıyor kasıklarım. Sanırım bebiş büyüyor
handemie Benimde aynı şekil kalkıp oturunca bile karnimda Şancı oluyor sağa sola dönünce bile kasiklarim ağrıyor du bu iki gündür azalmış biraz fazla ağrımıyor geçen haftaya göre