Tubiiiiif
Oğlumda çok sıkıntı yaşadım az ağladım. Şimdi yine hamileyim. Çok şükür büyük bir sıkıntım , derdim yok ama aşırı duygusalım. Kafamda senaryo kurup ağlıyorum , eşim ne dese ağlıyorum. Çok çabuk sinirleniyorum. Kız bebek duygusallaştırır derler ama bilemiyorum😂