Bugün şeker yüklemesi yaptırdım açlık şekerim 102, tokluk ise 162 çıktı.doktorum verilen sıvı yerine üç küçük paket reçel yedirdi.
Tokluk şekerimin çok yüksek olduğunu söyledi bebeğe zararı olacağını söyledi daha bir sürü şey..
Moralimiz çok bozuldu.dahiliyeye görünmemi istedi haftaya çıkıcam.telaş yaptık eşimde bende. başına böyle bir şey gelen var mı. Bikaç kişiye sorduğumda da doktorun fazla abarttigini yanlış konuştuğunu telaş etmemem gerektiğini söyledi.siz ne düşünüyorsunuz ???