Partk Kozlar ben günde 2 tablet magnorm içiyorm bi bardak suya iki tane cok bel ağrım kalça ağrım oluyo brakınca ama içincede her daim isalim sürekli Öyle iştahsızlık halsizlik gibi değil bu ishal durumum sadece lavaboda benmle aynı durumu yasyan var mı bu ishalin bebeğime bi zararı var mıdır
Minnakelifim03 Partk kramplarım icin magnorm kullanıyorum ama ishal yapmadı bende. Bi zararı olmaz diye düsünüyorum
gonulcelen Partk tok karnına içeceksin yani tam öğün yaptığın yemeğin hemen arkasna iç normal de yemekle birlikte tüketin yazıyor ben yemekten hemen sonra içiyorm ama unutup sonra içtiğimde bnm de öyle oluyor ishal yapıyor
Ladess Partk bende kullanıyorum benide ishal yapıyor ama rahatsızlık vermiyor ,günde 3lt su tükettiğim içinde bebeğisusuz bırakmıyorum
Fulyag Partk beni de ishal yapıyor eğer ishalle beraber karın ağrısı yapıyorsa dikkat etmek gerekebilir ben de ağrı olmuyor ama yine de öyle durumlarda 1 gün içmeye ara veriyorum