naslan34 Sevgili anneler oğlum olacak ama hala bir isime karar veremedik. Güzel ve anlamlı isim önerilerinizi alabilir miyim lütfen 🙏
taninmayananne naslan34 ilk bebegimin ismi turan dun ikinci ogluşumun geldigini ogrendim bizde isim ariyoruz bakalim 😄 burda bekleyelim
eylulmihrasmom naslan34 daha cinsiyetimiz belli değil eşimle sevgiliyken konusurduk bebeğimiz olursa ne koyarız diye😍 eğer oğlumuz olursa Yavuz koyacağız🥰
naslan34 tugbadipi Talha ismini çok seviyorum ama eşim istemiyor :( önce Aras dedi şimdide Hamza Alp olsun diyor ama içime sinmedi
naslan34 taninmayananne Tunahan ve yiğit ismini de düşünebilirsiniz birisi eşimin yeğeninin diğeri kuzeninin ismi olduğu için koyamıyorum ama beğendiğim isimler arasında
tugbadipi naslan34 iki isim ne bileyim saçma geliyor bana . Kısa ve öz olması taraftarıyım. Yaman, yamaç, Berk , selim, Bartu , Barkın…
Krnn1 naslan34 kız olsa aklımda içime ainem çok seçenek var. Ama erkek olacak benimde bir tane tamm budur diyeceğim isim bulamadım
taninmayananne naslan34 tuna dedim ben oglumun ismi turan ikinciyle hem uyumlu olur dedim ama esim sevmedi onuda 🙄
Nihal-can naslan34 benimde bir oğlum var ismi Can Şimdi ikinci oğlum geliyor bende isim bulamıyorum 😞 Öneri istiyorum
Seher68 taninmayananne tunahan,tunç ,Timur ‘Toygar ,talha,tevrat,tekin,taner, Timuçin bu isimlerde çok güzel bence