Kbraberk cheryyy46 yok daha canım en son 12 haftalıkken gıtmıstım suan 13+3 randevuların acılmasını beklıyorum https://imgyukle.com/i/R9p3CG buda en sonki ultrason resmımız😍❤️
cheryyy46 Kbraberk yaa maşallah Allah sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah ☺ hiç anlamıyorum ama içimden erkek gecti🥰
Kbraberk cheryyy46 bende kız hissediyorum ama bakalım ne olcak minik kuşum Rabbim sağ salim kucağına almayıda nasip etsin inşallah canım öğrenince paylasalım 😍❤️
cheryyy46 Kbraberk canim çok eski bir post ta denk geldin sen afsinlimisin🤣 hem aramızda 1 gün var hem de ikimiz de afsinliyiz sanırım ne büyük tesaduf🤣🤣