ayse_yldz 42. Haftaya kadar bekle riskli bir gebeliğin yoksa son dk kanala giren bebek bile var ayrıca avrupada gebelere suni sancı vererek dogum baslatılmıyor bu türkiye klasiği olmuş doğumda ne kadar az müdahale edilirse o kadar kolay doğurursun kendi sancının 2 katı olacak aksi takdirde onu aldığında , bazılarının kalbi dayanmıyor bebeğiyle birlikte nst de atıslar düsebiliyor sonra acil sezaryen sebebi olabiliyor başarısız endikasyondan.