Gulbaur Mrb arkadaslar bebegim dogali 3 gun oldu ve ben bezinde surekli sumuksu bi aknti goruyorm. Kakanin icinde degil idarrala gelem bisy sanirim. Yasayan var mi endiseleniytm
Busrabaksii Gulbaur endiselenmeyin ilk 10 gün kadar oluyor hatta kanlı da gelebiliyor vücut içindekileri atıyor demişti doktor bana 😊