Bsraao Kızlar gebelik varmı tüp bebek için gün almıştık bu haftaya . https://resimyukle.io/r/EEp4iigsod
asraca Bsraao yaaaaa ne gizel benimde böyle hatta daha silikti ve Rabbimin mucizesi tüp bebeğe gerek kalmadan çok sevindim Kucagına Almayı nasip etsin ❤️
Bsraao Ersibneh ay inşallah çok teşekkür ederim . Sağa salim elinize almak nasip olsur inşallah bebeğinizi 🤲 darısı başıma
Ayseeguulll Hayırlı olsun canım benimde böyleydi 2 3 haftalık hamile çıkmıştım hayırlısı olsun inşallahh😍😍