Onikion Merhaba 34+2 haftalığım iç çamaşırımda hafif ıslaklık var su sızıntısı idrar mı nasıl anlayabilirim normal renksiz kokusuz bişey 1 hafta sonra kontrolüm var erkenden gitmeli miyim
egeninincisii Onikion Sizinle aynı haftadayken fazla ıslaklık ile acile gittim ben. Su sandım telaşlandım. Su olsa az da olsa sancı olur demişti doktor. Ve gerçekten suyum geldiğinde hafif sancım başlamıştı.
Onikion ipekarel bu zamana kadar gittiğim kontrollerde suyum hep iyiydi bugun böyle görünce zaman da daraldıkça kafama takıldı açıkcası
ipekarel Onikion su gelmesi çok başka ilk gebeliğim de yaşadığım için biliyorum o ıslaklık bende gebeliğim başından beri var hiç korkmayın