Esma55 Kızlar doğum sonrası korse kullanan oldu mu Korse hakkında düşünceleriniz nedir Kullanmayan kişiler göbeğiniz ne kadar sürede toparladı
Rabiaugur Esma55 ben kullanmyı düşünüyorum ama en az bir hafta falan sonra hemen önerilmiyor yinede doğumdan sonta doktoruma sorucam bi de sezeryan ya da normal doğum belli değil ona göre davranmak lazım biraz da
Fadimeckrr Doğumdan hemen sonra konseyi tavsiye etmiyorlar çünkü rahmin toplanması vs diye uyarılar yapıyorlar ben kullanmayı düşünmüyorum 15 20 gün .