Mervehek merhaba canım ben Ahmet başarana gittim , arkadaşım Kızılay hastanesine 400er TL ye gittik. Ama en ilgili olan Kızılay hastanesi idi. Zaten hiç kafana takma hemen hemen hepsi aynı şeyi söylüyor aynı şeye bakıyor. İlgili olan Kızılay hastanesi derken bebek arkası dönülmüş gidin biraz çikolata vs yiyip gelin demiş video ve fotoları kendileri Cd ye kopya yapıp vermişler. Bende ahmet başaran a gittiğimde de USB demedikleri halde USB getirdiniz mi dedi hayır dedim tamam ozaman whatsaptan atarız dedi 10 gün sonra sadece foto gönderdiler . Video yoktu. Bebek eliyle yüzünü kapatmıştı hoca bi bastırdı karnıma bebek hemen elini çekti gösterdi yüZünü ama o karnımdaki baskı feciydi. benden bütün detaylar bunlar. Önemli olan inşallah bebeğin sağlıklıdır herşey yolundadır.