Ersibneh devlet hastanesine gidiyorum normalde ama gittiğim hastane şehir hastanesi olarak geçiyor ve evimle arası yarım saat hastane işleri için eşim çok sık izin almak zorunda kaldı o yüzden kalça usg için ekstra iizn almak istemedi uygun fiyatlı denk gelirse onuda ozelde yaptıralım dedi