minik_koala_ve_annesi Merhaba guzel annis adaylari ben 3 adet 10lu hastane cikisi ve 1 adet 5li hastane cikisi aldim bunlar yenidogan. 2 adet de 1.3 ay arasi tulum aldim hastane olarak degil ama bunlar yeterli mi daha almali miyim fikir verir misiniz