Bnde kurumsal şirkette çalışıyorum gebe olduğumu söylediğim halde bana gelen cevap şuydu 7.30 saat çalışma gibi bir hakkın yok masa başı çalışanlar için geçerli değil dendi. Gerçekten ne yapacağımı şaşırdım Halbuki SGK her gebe kadın içim geçerli o haklar dedi. İşyerim 11 saat çalıştırıyor şuan 5 haftalığım 🥹🥹