Hanımlar 33. Haftamdayım bugün kontrolüm vardı ben normal doğum istiyodum ama malesef bebişim ayak gelişliymiş . 2 hafta sonra tekrar kontrolüm var eğer bebek dönmezse 39. haftada sezaryen olacakmışım. Sizde durumlar nasıl benimki gibi olup ama sonradan doğum pozisyonu alan oldu mu ? Tecrübelerinizi bekliyorummm😊