arkadaslar covidden ölen yada ölümden dönen asiri agir gexiren bebekleriniz oldumu , yada cevrenizde duydunuz mu bunlari yasayan, ben hic duymadim genelde nefes darligi cekiyorlarmis diye biliyorum. covid korkum aimdiden basladi temmuzda dogum olucak, cok korkuyorum birinden gecer bisey olur diye, eve kimseyi almicam ama ailelerden bile gecebilir calisiyor ikimizinde babalari , birde bayrama denk gelicek birde kayinvalidemlerin dugunu var. dugunden doguma gelcekler. yani esimin dayisinin kizi evlenicek. esimi gondermicem ben yapacak birsey yok .