Mesezh Hayırlı sabhlar Ben 25haftalık hamileyim bır oglum olucak InsaAllah gelın hossohbetler edelim ,akdıklarımızı almıyacaklarımızı paylasalım 1 bırkac tulum aldım 0-3ay Hastane cıkısı 3takım 2si corapsız ( sapka ve eldıvenlerı ayrı aldım + corap) 2 zıbun aldım buyuk aldım yenıdoganlar kullanılmıyor pek 2 donlu zıbınlı takım aldım 1emzık tutacagı Camasır deterhanı sıvı 25 yokama ( ebebek) Bırkac 6ay sonrası için takım ama daha oncede gıydırırım InsaAllah genıs genış Puset ( almadım annem verıcek )
Mesezh Esra8861 düşük mü yüksek mi ? Benin genellikle düsük oluyor Doktorum sureklı takıpte olmamı istedı
Mesezh Minnakelifim03 düşük olması normal ama yuksek olması sıkıntılıymış .. elınızde tansıyon cıhazı varsa sureklı takıpte olmanız -olmamız lazım Benim olmadıgından saglık ocagından olcturuyorum
Minnakelifim03 Mesezh bende sağlık ocağında ölçtürüyorum. 25 haftalık hamileyim ve sürekli kanamam oluyor inşaallah bebeklerimizi sağlıcakla kucağımiza alirız
Mesezh Minnakelifim03 amin insaallah .. kanaman için progeston igne falan kullanıyor musun acıklıgın falan var mi
Minnakelifim03 Mesezh progestan ilaç kullanıyorum prolatan iğne vurunuyorum. Açıklığım yok ama erken doğum riskin var dedi doktor
Mesezh Minnakelifim03 Allah saglıcakla kucagına almayı nasıp etsın Canım .. bebısının hareketlerını sureklı takıp et .Vaktıyle gelsın InsaAllah amııııın ❣
Mavi20 Esra8861 geçmiş olsun. İhmal etmeyin. Karaciğer enzimlerinizi de ölçtürün. Etkisi var diye biliyorum.
Mesezh Esra8861 canım bılmedıgımden soruyorum yanlıs anlamanı ıstemem . Dusurmek için ilac verılmıyor mu